Bezpłatna dostawa przy zakupach za min. 349 zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera
Reklamacja produktu na podstawie niezgodności z umową
Kupując w naszym sklepie, masz prawo do reklamacji towaru niezgodnego z umową, zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta.
Masz do 2 lat od dostarczenia produktu na zgłoszenie niezgodności.
Co możesz zrobić?
Jeśli produkt jest niezgodny z umową, masz prawo do:
wymiany towaru na nowy,
naprawy towaru,
obniżenia ceny,
odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.
Jak złożyć reklamację?
Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji.
Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem oraz dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres:
NEWMAX (StreetStyle24.pl)
ul. Dąbrowskiego 20
35-036 Rzeszów
Polska
Ważne informacje dotyczące reklamacji
Reklamowany towar przesyłany do nas powinien być czysty.
W sytuacji, gdy reklamowany towar nie zostanie odebrany przez reklamującego,
Newmax wezwie go na piśmie lub w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni
od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu,
Newmax będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru.
Opłata wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m² powierzchni magazynowej w mieście, gdzie
siedzibę ma Newmax, naliczanej za każdy dzień przechowywania.
Termin rozpatrzenia
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.