Znajdź sklep Blog
Bezpłatna dostawa przy zakupach za min. 349 zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera

Reklamacja produktu na podstawie niezgodności z umową

Kupując w naszym sklepie, masz prawo do reklamacji towaru niezgodnego z umową, zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta.

Masz do 2 lat od dostarczenia produktu na zgłoszenie niezgodności.

Co możesz zrobić?

Jeśli produkt jest niezgodny z umową, masz prawo do:

  • wymiany towaru na nowy,
  • naprawy towaru,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.

Jak złożyć reklamację?

  1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji.
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem oraz dowodem zakupu (paragon/faktura) na adres:

    NEWMAX (StreetStyle24.pl)
    ul. Dąbrowskiego 20
    35-036 Rzeszów
    Polska

Ważne informacje dotyczące reklamacji

  • Reklamowany towar przesyłany do nas powinien być czysty.
  • W sytuacji, gdy reklamowany towar nie zostanie odebrany przez reklamującego, Newmax wezwie go na piśmie lub w inny sposób z nim osobiście uzgodniony, do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania takiego wezwania. Po bezskutecznym upływie tego dodatkowego terminu, Newmax będzie uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowanie towaru. Opłata wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m² powierzchni magazynowej w mieście, gdzie siedzibę ma Newmax, naliczanej za każdy dzień przechowywania.

Termin rozpatrzenia

Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.