Realizacja zamówienia
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
↓
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, telefonicznie pod
numerem tel.: +48 22 125 50 60, w wiadomości mailowej
(sklep@streetstyle24.pl) lub poprzez chat dostępny na stronie.
W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy wybrać odpowiedni
rozmiar produktu, a następnie kliknąć "dodaj do koszyka" (podczas zakupu
sugeruj się dołączoną tabelą rozmiarów). Aby przejść do dalszej
realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym
górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w
podsumowaniu koszyka zaznaczając pole „Posiadam kod rabatowy”. Po
zatwierdzeniu cena ulegnie obniżeniu.
Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy.
Po kliknięciu "przejdź do składania zamówienia" uzupełnij dane do
wysyłki na wyświetlonym formularzu.
Po zapoznaniu się z
regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole
"potwierdzam zamówienie".
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
↓
Zamówienia realizujemy do 3 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia
zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości,
jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej
wiadomości.
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
↓
Tak, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci
sprawdzą na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą
zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie,
mailowo oraz przez
live chat.
Jak sprawdzić status zamówienia?
↓
W celu sprawdzenia statusu prosimy o
kontakt mailowy,
telefoniczny lub przez live chat. Jednocześnie informujemy, że
zamówienia realizujemy w terminie do 3 dni roboczych od dnia
złożenia/opłacenia zamówienia.
Chcę zmienić metodę płatności.
↓
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt
mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Niestety nie ma możliwości
dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
↓
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt
mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Niestety nie ma możliwości
anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.
Co zrobić, jeżeli nie naliczył mi się kod rabatowy?
↓
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, zaraz po zakończeniu
transakcji. Nasi konsultanci naliczą rabat do zamówienia.
Co zrobić, jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?
↓
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci pomogą
Ci rozwiązać problem lub przyjmą zamówienie telefonicznie.
Jak sprawdzić numer mojego zamówienia?
↓
Numer zamówienia znajdziesz:
- w wiadomości e-mail wysłanej zaraz po złożeniu zamówienia;
- na fakturze, którą otrzymujesz jako załącznik do wiadomości
mailowej informującej o nadaniu przesyłki.
Kiedy dostanę fakturę do swojego zamówienia?
↓
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej po
nadaniu paczki.
Zwroty i wymiany
Czy mogę dokonać wymiany towarów zamówionych w sklepie online?
↓
Wymiany w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną
paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Nie stosujemy przeksięgowań
środków z jednego zamówienia na kolejne.
Gdzie znajdę formularz zwrotu towaru?
↓
Formularz jest dołączony do przesyłki. Można go również znaleźć w
zakładce
Regulamin. Na końcu regulaminu
znajdują się pliki do pobrania, w tym wzór zwrotu
towaru.
Kto pokrywa koszty zwrotu?
↓
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.
Jak mogę dokonać zwrotu?
↓
Termin zwrotu towaru wynosi 45 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w
którym wskazany jest adres:
- No Limit Sp z o.o. Hala 4 „Newmax”, ul. Przejazdowa 18, 05-800 Pruszków
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.
Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o
zaadresowanie paczki na adres zawarty w formularzu.
Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący.
Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?
↓
Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy
jedynie paczkomatów.
Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?
↓
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz
magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto,
poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie
stacjonarnym?
↓
Paczkę należy odesłać na adres podany na formularzu lub zanieść do
dowolnego sklepu stacjonarnego sieci Steet Style.
Termin zwrotu towaru wynosi 45 dni. Koszt zwrotu produktu pokrywa
kupujący.
Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?
↓
Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres:
- No Limit Sp z o.o. Hala 4 „Newmax”, ul. Przejazdowa 18, 05-800 Pruszków
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.
Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o
zaadresowanie paczki na adres zawarty w formularzu.
Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.
↓
Jeżeli chcesz zwrócić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie
wspólnej paczki zwrotnej na adres No Limit Sp z o.o. Hala 4 „Newmax”, ul. Przejazdowa 18, 05-800 Pruszków
Jak mogę wymienić uszkodzony produkt?
↓
Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest
niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru!
Skontaktuj się z nami, a Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla
Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki, po którą
przyjedzie kurier.
W celu wymiany wadliwego produktu, konieczny jest kontakt z Biurem
Obsługi Klienta.
Pamiętaj! Produkt należy odesłać w oryginalnym
opakowaniu.
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt
sklepu) nie będą odbierane!
Czy mogę wymienić towar tak, aby cena pozostała bez zmian?
↓
Wymiana polega na zwrocie i złożeniu nowego zamówienia. Jeśli chciałabyś
otrzymać towar we wcześniejszej cenie, prosimy, skontaktuj się
niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00-17:00. Konsultanci chętnie złożą Twoje nowe zamówienie i
dostosują cenę zgodnie z wymianą.
Czy mogę zwrócić paczką za pobraniem (na koszt sklepu)?
↓
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również
kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
Czy mogę zwrócić produkt bez oryginalnego pudełka?
↓
Zwroty odesłane bez oryginalnego pudełka nie są akceptowane.
Nie umieściłem/am formularza zwrotu w przesyłce. Co teraz?
↓
Jeśli zwrot nie został zgłoszony online, a Ty zapomnisz umieścić
dokumentu zwrotu w przesyłce, wypełnij go i prześlij w formie zdjęcia
lub skanu w formacie PDF na adres sklep@streetstyle24.pl.
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, iż formularz
nie został dołączony do paczki zwrotnej.
Jak mogę sprawdzić status zwrotu?
↓
O zleceniu przelewu za zwrot, poinformujemy Cię poprzez wiadomość
e-mail.
Dodatkowo status przesyłki zwrotnej możesz sprawdzić samodzielnie
za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, wpisując numer listu
przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
W jakiej formie otrzymam zwrot pieniędzy?
↓
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku
płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego
otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli opłacałeś/aś przesyłkę przy odbiorze, zwrot
nastąpi na konto, które wskazałeś/aś w formularzu zwrotu. Przelew zwrotny
realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od
umowy.
Zapłaciłem/zapłaciłam za zamówienie przez serwis PayPo. Chcę zwrócić towar. Co powinienem/powinnam wpisać w formularzu zwrotu?
↓
W przypadku wskazania w formularzu swojego numeru rachunku, zwrot zostanie zlecony na podany rachunek i wówczas Konsument jest zobowiązany do samodzielnego rozliczenia swojej płatności z serwisem PayPo. Jeżeli Konsument w formularzu zwrotu wyraźnie wskaże chęć zwrotu przez PayPo, środki zostaną zwrócone bezpośrednio do serwisu i wówczas Konsument nie musi już samodzielnie rozliczać się z serwisem PayPo.
Wysyłka
Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie
stacjonarnym?
↓
Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym
streetstyle24.pl wysyłamy tylko
na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie
ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.
Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?
↓
Kupiony przez Konsumenta towar, dostarczany jest firmą kurierską tylko
na obszarze Polski, na adres wskazany przez Klienta przy złożeniu
zamówienia, jako adres dostawy.
Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki DPD/InPost?
↓
Ile wynosi koszt wysyłki?
↓
Przy zamówieniu powyżej 349 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty
koszt dostawy to:
Paczkomaty
Przelew: 8,99 zł
Kurier InPost
przelew: 9,99 zł
pobranie: 12,99 zł
Kurier DPD
przelew: 10,99 zł
pobranie: 13,99 zł
DPD Pickup (punkt, automat paczkowy)
przelew: 10,99 zł
Czy istnieje możliwość wysyłki opcją Paczkomat?
↓
Tak, istnieje możliwość dostawy produktów do Paczkomatu. W przypadku
chęci skorzystania z tej formy dostawy, należy zaznaczyć odpowiednią
opcję podczas składania zamówienia.
Pozostałe
Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
↓
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie.
Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis "Tabela rozmiarów".
W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?
↓
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w
PLN.
Jakie produkty objęte są rabatem 20% za zapisanie się do newslettera?
↓
Rabat 20% liczony jest od pierwszej ceny detalicznej i nie obowiązuje
produktów wyłączonych z rabatowania.
Gdzie znajdę kod z newslettera?
↓
Wiadomość z kodem rabatowym jest wysyłana automatycznie po zapisaniu się
do newslettera. Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową, w tym również
folder SPAM.
Jak mogę uzyskać kod rabatowy?
↓
Kody rabatowe wyświetlane są wraz z promocjami na górnym pasku lub na
głównym zdjęciu banerowym znajdującym się na naszej stronie www.
Dodatkowo kod rabatowy możesz otrzymać w ramach trwającej akcji
marketingowej lub poprzez zapis do naszego newslettera.
Jak mogę wykorzystać mój kod rabatowy?
↓
Z kodów rabatowych możesz skorzystać, wpisując je w pole "Posiadam kod
rabatowy" znajdujące się po lewej stronie w podsumowaniu Twojego
zamówienia w koszyku. Następnie wybierz "Oblicz rabat". Rabat
automatycznie powinien zostać doliczony do zamówienia.
Czy mogę wykorzystać kod rabatowy przy zamówieniach telefonicznych?
↓
Z kodu rabatowego możesz skorzystać przy zamówieniach telefonicznych,
podając konsultantowi kod rabatowy, którego chcesz użyć.
Jak dodać kod rabatowy do złożonego już zamówienia?
↓
W zaistniałej sytuacji prosimy o pilny kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę ponownie użyć kodu rabatowego po zwrocie zamówienia?
↓
Jeśli kod rabatowy, który Cię interesuje, jest nadal aktywny na stronie,
oczywiście możesz skorzystać z niego ponownie. Jeśli jednak promocja
zakończyła się, możesz skorzystać z opcji wymiany w promocji.
W tym przypadku prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi
Klienta, Konsultanci złożą Twoje zamówienie oraz dostosują cenę zgodnie
z wymianą.