Centrum pomocy


Centrum Pomocy

Realizacja zamówienia

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Zamówienia realizujemy do 3 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.
Jak sprawdzić status zamówienia?
W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.
Chcę zmienić metodę płatności.
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.

Zwroty i wymiany

Czy mogę dokonać wymiany towarów zamówionych w sklepie online?
Wymiany w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.
Gdzie znajdę formularz zwrotu towaru?
Formularz jest dołączony do przesyłki. Można go również znaleźć w zakładce Regulamin. Na końcu regulaminu znajdują się pliki do pobrania, w tym wzór zwrotu towaru.
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Termin zwrotu towaru wynosi 45 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres:
– Magazyn NoLimit ul. Księżnej Anny 4, 03-866 Warszawa
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.

Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki na adres zawarty w formularzu.

Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący.
Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?
Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy jedynie paczkomatów.
Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
Paczkę należy odesłać na adres podany na formularzu lub zanieść do dowolnego sklepu stacjonarnego sieci Steet Style.

Termin zwrotu towaru wynosi 45 dni. Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący.
Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?
Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres:
– Magazyn NoLimit ul. Księżnej Anny 4, 03-866 Warszawa
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.

Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki na adres zawarty w formularzu.
Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.
Jeżeli chcesz zwrócić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki zwrotnej na adres Magazyn NoLimit ul. Księżnej Anny 4, 03-866 Warszawa

Wysyłka

Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie stacjonarnym?
Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym streetstyle24.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.
Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?
Kupiony przez Konsumenta towar, dostarczany jest firmą kurierską tylko na obszarze Polski, na adres wskazany przez Klienta przy złożeniu zamówienia, jako adres dostawy.
Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki UPS/InPost?
Status przesyłki UPS można sprawdzić pod tym linkiem: www.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&requester=ST
Status przesyłki InPost można sprawdzić pod tym linkiem: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Ile wynosi koszt wysyłki?
Przy zamówieniu powyżej 349 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to:
Paczkomaty
Przelew: 8,99 zł

Kurier InPost
przelew: 9,99 zł
pobranie: 12,99 zł

Kurier UPS
przelew: 10,99 zł
pobranie: 13,99 zł

Czy istnieje możliwość wysyłki opcją Paczkomat?
Tak, istnieje możliwość dostawy produktów do Paczkomatu. W przypadku chęci skorzystania z tej formy dostawy, należy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

Reklamacje

Czy wszystkie produkty w sklepie on-line są oryginalne?
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line streetstyle24.pl są oczywiście oryginalne.
Czy produkty zakupione w sklepie on-line posiadają gwarancję?
Wszystkie towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.

Pozostałe

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis “Tabela rozmiarów”.
W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.
Jakie produkty objęte są rabatem 20% za zapisanie się do newslettera?
Rabat 20% obowiązuje na wszystkie produkty. Rabat liczony jest od pierwszej ceny detalicznej.
Jak złożyć zamówienie?
Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie streetstyle24.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w żółte pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Gdzie znajdę kod z newslettera?
Wiadomość z kodem rabatowym jest wysyłana automatycznie po zapisaniu się do newslettera. Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową, w tym również folder SPAM.

Instagram

Przejdź do Instagrama
x
OK

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.