Znajdź sklep
Bezpłatna dostawa przy zakupach za min. 349 zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera

Centrum Pomocy

Realizacja zamówienia

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 125 50 60, w wiadomości mailowej (sklep@streetstyle24.pl) lub poprzez chat dostępny na stronie.

W celu złożenia zamówienia na naszej stronie prosimy wybrać odpowiedni rozmiar produktu, a następnie kliknąć "dodaj do koszyka" (podczas zakupu sugeruj się dołączoną tabelą rozmiarów). Aby przejść do dalszej realizacji zamówienia, wybierz ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w podsumowaniu koszyka zaznaczając pole „Posiadam kod rabatowy”. Po zatwierdzeniu cena ulegnie obniżeniu.

Wybierz opcję płatności i zatwierdź sposób dostawy.
Po kliknięciu "przejdź do składania zamówienia" uzupełnij dane do wysyłki na wyświetlonym formularzu.
Po zapoznaniu się z regulaminem naszego sklepu zatwierdź okienko z akceptacją i kliknij pole "potwierdzam zamówienie".
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Zamówienia realizujemy do 3 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Tak, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Konsultanci sprawdzą na jakim etapie jest Twoje zamówienie, a następnie wprowadzą zmiany. Pamiętaj, że możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, mailowo oraz przez live chat.
Jak sprawdzić status zamówienia?
W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.
Chcę zmienić metodę płatności.
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez live chat. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.
Co zrobić, jeżeli nie naliczył mi się kod rabatowy?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, zaraz po zakończeniu transakcji. Nasi konsultanci naliczą rabat do zamówienia.
Co zrobić, jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem lub przyjmą zamówienie telefonicznie.
Jak sprawdzić numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz:
- w wiadomości e-mail wysłanej zaraz po złożeniu zamówienia;
- na fakturze, którą otrzymujesz jako załącznik do wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki.
Kiedy dostanę fakturę do swojego zamówienia?
Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej w wiadomości mailowej po nadaniu paczki.

Zwroty i wymiany

Czy mogę dokonać wymiany towarów zamówionych w sklepie online?
Wymiany w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.
Gdzie znajdę formularz zwrotu towaru?
Formularz jest dołączony do przesyłki. Można go również znaleźć w zakładce Regulamin. Na końcu regulaminu znajdują się pliki do pobrania, w tym wzór zwrotu towaru.
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.

Jak mogę dokonać zwrotu?
Termin zwrotu towaru wynosi 45 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres:
- No Limit Sp z o.o. Hala 4 „Newmax”, ul. Przejazdowa 18, 05-800 Pruszków
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.

Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki na adres zawarty w formularzu.

Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący.

Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?
Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy jedynie paczkomatów.

Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
Paczkę należy odesłać na adres podany na formularzu lub zanieść do dowolnego sklepu stacjonarnego sieci Steet Style.

Termin zwrotu towaru wynosi 45 dni. Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący.
Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?
Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres:
- No Limit Sp z o.o. Hala 4 „Newmax”, ul. Przejazdowa 18, 05-800 Pruszków
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.

Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki na adres zawarty w formularzu.
Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.
Jeżeli chcesz zwrócić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki zwrotnej na adres No Limit Sp z o.o. Hala 4 „Newmax”, ul. Przejazdowa 18, 05-800 Pruszków
Jak mogę wymienić uszkodzony produkt?
Jeśli zdarzyło się, że otrzymany produkt z zamówienia ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem, masz prawo do darmowego odesłania towaru!
Skontaktuj się z nami, a Biuro Obsługi Klienta wygeneruje dla Ciebie list przewozowy do darmowego odesłania paczki, po którą przyjedzie kurier.
W celu wymiany wadliwego produktu, konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Pamiętaj! Produkt należy odesłać w oryginalnym opakowaniu.

Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Czy mogę wymienić towar tak, aby cena pozostała bez zmian?
Wymiana polega na zwrocie i złożeniu nowego zamówienia. Jeśli chciałabyś otrzymać towar we wcześniejszej cenie, prosimy, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Konsultanci chętnie złożą Twoje nowe zamówienie i dostosują cenę zgodnie z wymianą.
Czy mogę zwrócić paczką za pobraniem (na koszt sklepu)?
Sklep nie przyjmuje zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosi również kosztów związanych z nadaniem tego typu przesyłek.
Czy mogę zwrócić produkt bez oryginalnego pudełka?
Zwroty odesłane bez oryginalnego pudełka nie są akceptowane.
Nie umieściłem/am formularza zwrotu w przesyłce. Co teraz?
Jeśli zwrot nie został zgłoszony online, a Ty zapomnisz umieścić dokumentu zwrotu w przesyłce, wypełnij go i prześlij w formie zdjęcia lub skanu w formacie PDF na adres sklep@streetstyle24.pl.
W wiadomości mailowej, prosimy o krótką informację, iż formularz nie został dołączony do paczki zwrotnej.
Jak mogę sprawdzić status zwrotu?
O zleceniu przelewu za zwrot, poinformujemy Cię poprzez wiadomość e-mail.
Dodatkowo status przesyłki zwrotnej możesz sprawdzić samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, wpisując numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).
W jakiej formie otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwroty realizowane są w formie przelewu tradycyjnego. W przypadku płatności PayU przelew realizowany jest na ten sam rachunek, z jakiego otrzymaliśmy wpłatę. Jeśli opłacałeś/aś przesyłkę przy odbiorze, zwrot nastąpi na konto, które wskazałeś/aś w formularzu zwrotu. Przelew zwrotny realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy.
Zapłaciłem/zapłaciłam za zamówienie przez serwis PayPo. Chcę zwrócić towar. Co powinienem/powinnam wpisać w formularzu zwrotu?
W przypadku wskazania w formularzu swojego numeru rachunku, zwrot zostanie zlecony na podany rachunek i wówczas Konsument jest zobowiązany do samodzielnego rozliczenia swojej płatności z serwisem PayPo. Jeżeli Konsument w formularzu zwrotu wyraźnie wskaże chęć zwrotu przez PayPo, środki zostaną zwrócone bezpośrednio do serwisu i wówczas Konsument nie musi już samodzielnie rozliczać się z serwisem PayPo.

Wysyłka

Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie stacjonarnym?
Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym streetstyle24.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.
Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?
Kupiony przez Konsumenta towar, dostarczany jest firmą kurierską tylko na obszarze Polski, na adres wskazany przez Klienta przy złożeniu zamówienia, jako adres dostawy.
Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki DPD/InPost?
Status przesyłki DPD można sprawdzić pod tym linkiem: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Status przesyłki InPost można sprawdzić pod tym linkiem: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Ile wynosi koszt wysyłki?
Przy zamówieniu powyżej 349 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to:
Paczkomaty
Przelew: 8,99 zł

Kurier InPost
przelew: 9,99 zł
pobranie: 12,99 zł

Kurier DPD
przelew: 10,99 zł
pobranie: 13,99 zł

DPD Pickup (punkt, automat paczkowy)
przelew: 10,99 zł
Czy istnieje możliwość wysyłki opcją Paczkomat?
Tak, istnieje możliwość dostawy produktów do Paczkomatu. W przypadku chęci skorzystania z tej formy dostawy, należy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

Reklamacje

Czy wszystkie produkty w sklepie on-line są oryginalne?
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line streetstyle24.pl są oczywiście oryginalne.
Czy produkty zakupione w sklepie on-line posiadają gwarancję?
Wszystkie towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.

Pozostałe

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis "Tabela rozmiarów".
W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.
Jakie produkty objęte są rabatem 20% za zapisanie się do newslettera?
Rabat 20% liczony jest od pierwszej ceny detalicznej i nie obowiązuje produktów wyłączonych z rabatowania.
Gdzie znajdę kod z newslettera?
Wiadomość z kodem rabatowym jest wysyłana automatycznie po zapisaniu się do newslettera. Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową, w tym również folder SPAM.
Jak mogę uzyskać kod rabatowy?
Kody rabatowe wyświetlane są wraz z promocjami na górnym pasku lub na głównym zdjęciu banerowym znajdującym się na naszej stronie www. Dodatkowo kod rabatowy możesz otrzymać w ramach trwającej akcji marketingowej lub poprzez zapis do naszego newslettera.
Jak mogę wykorzystać mój kod rabatowy?
Z kodów rabatowych możesz skorzystać, wpisując je w pole "Posiadam kod rabatowy" znajdujące się po lewej stronie w podsumowaniu Twojego zamówienia w koszyku. Następnie wybierz "Oblicz rabat". Rabat automatycznie powinien zostać doliczony do zamówienia.
Czy mogę wykorzystać kod rabatowy przy zamówieniach telefonicznych?
Z kodu rabatowego możesz skorzystać przy zamówieniach telefonicznych, podając konsultantowi kod rabatowy, którego chcesz użyć.
Jak dodać kod rabatowy do złożonego już zamówienia?
W zaistniałej sytuacji prosimy o pilny kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę ponownie użyć kodu rabatowego po zwrocie zamówienia?
Jeśli kod rabatowy, który Cię interesuje, jest nadal aktywny na stronie, oczywiście możesz skorzystać z niego ponownie. Jeśli jednak promocja zakończyła się, możesz skorzystać z opcji wymiany w promocji.

W tym przypadku prosimy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, Konsultanci złożą Twoje zamówienie oraz dostosują cenę zgodnie z wymianą.