Postanowienia noworoczne - działaj tak, abyś się do nich nie zniechęciła


Nadszedł nowy rok, a wraz z nim nadzieja, że to, co nas czeka w najbliższych miesiącach, będzie lepsze niż w ubiegłym roku 2020, który bez wątpienia dał mocno popalić niemal każdemu. Na początku stycznia pojawia się w nas chęć, by w końcu zrealizować to, co tak długo odkładałyśmy, nauczyć się czegoś nowego lub by wreszcie porządnie zadbać o swoje zdrowie. Bez wątpienia równie często planujemy, że w tym roku na pewno schudniemy i wypracujemy sylwetkę, o jakiej od dawna marzyłyśmy. Chcemy w końcu czegoś nowego!

Siadamy zatem przed kartką i próbujemy wymyślić nasze noworoczne postanowienia. Poniżej znajduje się kilka przykładów tego, na co możesz zwrócić uwagę przy sporządzaniu dla siebie celów do realizacji na najbliższych dwanaście miesięcy oraz parę sposobów na to, by za szybko nie zniechęcić się w ich realizacji.

1. Zmienię garderobę

Lubimy nowe. Powiew świeżości w naszej szafie dodaje nam pewności siebie. Nie ma co ukrywać – to, w co jesteśmy ubrane, będzie wpływało na nasz nastrój. Dlatego warto zadbać o to, by ubrania, które kupimy, dobrze do nas pasowały i były dobrej jakości. Nie mniej istotnym elementem są buty – stylowe i wygodne, a jednocześnie porządnie wykonane, żebyśmy mogły cieszyć się nimi przez kilka sezonów. Jedną z propozycji są ubrania Tommy Hilfiger – marki premium, która ma wysoką renomę na całym świecie. Hilfiger oferuje nam zarówno obuwie na codzień – sneakersy i trampki, bardziej eleganckie, jak baleriny, kozaki, czy espadryle, a także różne modele klapek i sandałów na letnie miesiące. Tommy Hilfiger to klasyczne i ponadczasowe modele, które są sygnowane biało-czerwoną flagą, umieszczoną na produktach w bardziej subtelny lub odważny i krzykliwy sposób.

2. Zacznę ćwiczyć

Jedno z częstszych postanowień noworocznych. Spróbuj jednak je bardziej doprecyzować – przede wszystkim przeanalizuj to, jaka forma ruchu sprawia Ci największą przyjemność. A może wybierz to, czego zawsze chciałaś spróbować, ale jakoś dotychczas nie było okazji? Kolejnym krokiem, który pomoże Ci w przestrzeganiu Twojego postanowienia, jest ustalenie, ile razy w tygodniu, w jakie dni i w jakich godzinach chcesz ćwiczyć. Wpisanie tego w Twój codzienny kalendarz pomoże Ci w faktycznym wypełnianiu tego punktu planu dnia. Pamiętaj, żeby na początku zacząć od lekkiego tempa, zwłaszcza, jeśli dawno lub nigdy nie ćwiczyłaś. Nie zniechęcaj się – kondycja to sprawa nabyta, więc z każdym kolejnym dniem ćwiczeń będziesz obserwowała postępy w swojej sile i wytrzymałości. Na co byś się nie zdecydowała, nie zapomnij o obuwiu! Buty Tommy Hilfiger pozwolą Ci na to, by ćwiczyć komfortowo i stylowo jednocześnie.

3. Zadbam o swoje zdrowie


To jeden z ważniejszych celów, jaki możesz zrealizować w nadchodzącym roku. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, zrób listę badań, jakich dawno lub nigdy nie robiłaś. Warto również poradzić się specjalisty, który na pewno podpowie pewne rzeczy, o których być może nie wiesz, że warto sprawdzić. Potraktuj to jak coroczny przegląd pojazdu – w końcu robimy to po to, by nasze auto było sprawne i służyło nam na długie lata. To samo warto zrobić ze swoim ciałem.